close

I'm not the type to get my heart broken
我不是那種會讓自己心碎的人
I'm not the type to get upset and cry
也不是那種容易傷心難過的人
'cause I never leave my heart open
因為我從來就沒有打開心房過
Never hurts me to say goodbye
說再見也沒傷過我
Relationships don't get deep to me
和別人的關係也沒那麼深過
Never got the whole in love thing
戀愛時也從未完整過
And someone can say they love me truly
有些人說他們真的愛我
But at the time it didn't mean a thing
但在當時那並不代表什麼

*
My mind is gone, I'm spinning round
我的心已去 我的世界天旋地轉
And deep inside, my tears I'll drown
內心深處 我早已被我的淚水淹死
I'm losing grip what's happening
我完全失控 發生甚麼事了
I stray from love this is how I feel
我迷失在愛裡 而這是我現在的感受

@
This time was different
這一次完全不同
Felt like I was just a victim
感覺我就像個受害者一樣
And it cut me like a knife
被深深的捅了一刀
When you walked out of my life
當你走出我的生活時
Now I'm in this condition
如今我在此症狀裡
And I got all the symptoms
Of a girl with a broken heart
一個心碎的女孩所有的病症我都有
But no matter what you'll never see me cry
但不管怎樣 你永遠都看不到我哭


Did it happen when we first kissed?
這事發生在我們第一次接吻時嗎?
'cause it's hurting me to let it go
讓他走因為他傷痛我了
Maybe 'cause we spent so much time
也許是我們花了太多時間
And I know that it's no more
我知道現在再也沒有了
I should've never let you hold me baby
當初就不應該讓你抱我
Maybe why I'm sad to see us apart
也許為什麼我會如此悲觀的看著我兩分離
I didn't give it to you on purpose
是因為我從沒打算把自己交給你
Can't figure out how you stole my heart
想不透你到底是怎麼把我的心偷走的

*@重複

How did I get here with you, I'll never know?
我跟你是怎麼走到這一步的 我會不知道嗎?
I never meant to let it get so personal
我無意要把事情搞得像我私人問題一樣
After all I tried to do, stay away from loving you
在這之後我能努力做的 就是遠離愛你
I'm broken-hearted I can't let you know
我早就心碎了 但我不能讓你知道
And I won't let it show
我也不會表現出來
You won't see me cry
你看不到我哭的

@@重複

All my life...
我這輩子
arrow
arrow
    全站熱搜

    Blake 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()