close
(就是網誌現在正在播的這首)

The sun did't come up today
今天太陽沒有出來
This lonly won't go away
這份寂寞也不會走遠
And somehow it feeels Nothing's real
不知怎麼感覺好不真實
Like a stranger wears my face
像是有個個陌生人戴著我的面孔

I Pick Up and call
我拿起電話撥了出去
I Pick Up and call
我拿起電話撥了出去
Cause I need to talk
因為我需要談一談
I Pick Up and call, yeah
我拿起電話撥了出去

I feel you missin' me
我感覺得到你在想我
Is there something that you need
在那邊有你所需要的嗎
Cause we got more babe
Then you know
我們所擁有的超出你所知道的
And this water's runnin' deep
這讓我們越陷越深

You pick up and call
你拿起電話撥了出去
You pick up and call
你拿起電話撥了出去
'Cause you need to talk
因為你需要談一談
You pick up and call, yeah, yeah
你拿起電話撥了出去

I Pick Up and call
我拿起電話撥了出去
She picks up and calls
她拿起電話撥了出去
We pick up and call
我們拿起電話撥了出去
'Cause we need to talk, yeah, yeah, yeah, yeah
因為我們都需要談一談

Call me on my phone girl
打給我
Anytime you want girl
任何你想打的時後
Seven in the mornin'
在凌晨7點的時候
Pick it up you know I will
你知道我會接的
Baby ain't no wrong time
For you to call up my line
寶貝 我的電話對你來說是沒有甚麼打錯時間的
You stay on my mind girl
你一直在我腦海裡
You stay on my mind lady
你一直在我腦海裡
Nothing really matters
甚麼都不重要
When we sit and chatter
當我們坐著聊天
Your voice is just like magic
你的聲音就像魔法一樣
baby, abracadabra,
"寶貝",胡言亂語等等
you put a spell on me
你給我取的一些有的沒的名字
Yeah girl you done that voodoo
你對我下了咒語
So you won't you dial up my digits
所以你要不要撥我的電話
So I can talk to you
好讓我可以再跟你聊一聊
And I Pick It Up, I Pick It Up
然後我接起電話 我接起電話
Pick It Up, I Pick It Up
接電話 我接起電話
Pick It Up, I Pick It Up
接電話 我接起電話
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up
Pick It Up, I Pick It Up

It's crazy.
這真的瘋了
How it's so hard for me to just, call you
對我來說為什麼這麼難就只是...打電話給你
It's like I have these feelings,
那感覺就好像是我有想打過去的意思
but Someone just keeps, holding me back
但有時就是會停住 把我拉住
I don't know what it is, it's like my insecurities, my fears
我不知道那是甚麼 好像是我的不安全感 恐懼
I just gotta know, that your gonna be there
我只是想知道 你會在電話的那一頭

I feel you missin' me
我能感覺你在想我
I know you missing me
我知道你在想我
Cause I've been missin' you
因為我也在想你
Baby it's true,it's true, it's true
寶貝 這是真的 是真的 這是真的
I know your wantin' me
我知道你要我
Just call and talk to me
就只是打個電話給我
To know your needin; me
告訴我你需要我
Like I need you, I need you, I need you
就像我需要你一樣 我需要你 我需要你
arrow
arrow
    全站熱搜

    Blake 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()