close
Lenny Kravitz - Are You Gonna Go My Way

來來來 寫日記 最近心情特好!!
從禮拜四開始每天都喝醉 喝到禮拜6
當然不可能是醉在店裡囉
害我禮拜六上班宿醉 但還是照喝不誤 就是莫名的HIGH!!
自HIGH還不夠 要像瘋子一樣才夠狠
把自己搞的開開心心的 大家看了也快樂
現在有客人找我喝酒都超開心 尤其是認識ㄉ人指定要跟你喝酒
那感覺就好像有客人點你檯 哈哈 超開心
希望我可以一直都保持這麼開心
管他是真ㄉ還是裝ㄉ

現再喝酒有酒咖陪 整個就HAPPY!!
不過還是得注意我的荷包 錢可不能亂花啊
想一想 真ㄉ很佩服那些跟我出去玩ㄉ人耶
不會被我氣死嗎
那天一進包廂 有個朋友ㄉ朋友跟我聊天 (我第一次見到他)
他開頭問我說 你是"阿密死"厚!?
我就回 對啊 你怎麼知道
他:看得出來啊
我:喔 你也是厚!? 啊你是誰啊!!?(我還ㄔㄟ他說 哈哈)
好險他沒生氣 一般人應該會想揍我吧 呵呵
---------------------------------------------
下面這是我回朋友ㄉ一個留言
"當花癡一點都不好!! 相信我 有捨真的會有得
當你放棄那棵樹 你會發現其實你擁有一大片森林
到時就不是你當花痴 而是別人當花癡了!! "
做人要做就當個上等貨!!high class!!high class!!
So,are u gonna go my way!!?
---------------------------------------------
Lenny Kravitz - Are you Gonna go my way

超好聽的一首歌 現在瘋狂ㄉ愛上他 ROCK!!
歌詞寫的也很好 不過我懶的翻了
稍微懂英文的應該都看得懂吧
他用ㄉ詞都很簡單
I was born long ago
I am the chosen I'm the one
I have come to save the day
And I won't leave until I'm done
So that's why you've got to try
You got to breath and have some fun
Though I'm not paid I play this game
And I won't stop until I'm done

But what I really want to know is
Are you gonna go my way ?
And I got to got to know

I don't know why we always cry
This we must leave and get undone
We must engage and rearrange
And turn this planet back to one
So tell me why we got to die
And kill each other one by one
We've got to love and rub-a-dub
We've got to dance and be in love

But what I really want to know is
Are you gonna go my way ?
And I got to got to know

Are you gonna go my way ?
'Cause baby I got to know, yeah
arrow
arrow
    全站熱搜

    Blake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()