close
The Heart Never Lies



若是有人唱這首歌給我 肯定會感動到不行
但還是老話一句 翻成中文永遠不會比原文來的感人
The heart never lies
McFly

Some people laugh
有些人笑
Some people cry
有些人哭
Some people live
有人活著
Some people die
也有人死去

Some people run
有人往前衝
Right into the fire
往火堆裡衝
Some people hide
也有人躲起來
Their every desire
隱藏他們的慾望

But we are the lovers
但我們是一對的
If you don't believe me
如果你不相信我
Then just look into my eyes
那麼請看著我的雙眼
‘Cause the heart never lies
因為心是不會說謊的

Some people fight
有人奮戰
Some people fall
也有人倒下
Others pretend
其他虛偽的一切
They don't care at all
他們一點也不在乎

If you wanna fight
若是你想要奮戰
I'll stand right beside you
我就陪在你身邊
The day that you fall
你倒下的那一天
I'll be right behind you
我會在你身後牢牢接住你

To pick up the pieces
撿起每一塊碎片
If you don't believe me
但若是你不相信我
Just look into my eyes
只要看著我的雙眼
‘Cause the heart never lies
因為心不會說謊

ohh ohh ohh waaohh ohhhh oh ohhhh ohh
waaaaoohh ohhhh ohhhh ohh

Another year over
轉眼一年又過了
And we're still together
我們還是在一起
It’s not always easy
這不是件容易的事
But I'm here forever
但我會永遠陪在這裡
Yes, we are the lovers
沒錯 我們是一對
I know you believe me
我知道你會相信我
When you look into my eyes
當你注視著我的雙眼時
‘Cause the heart never lies
因為心不會說謊
‘Cause the heart never lies
心永遠不會說謊
‘Cause the heart never lies
我的心永遠不會說謊
arrow
arrow
    全站熱搜

    Blake 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()